Fameless Heroes geeft mensen de mogelijkheid om een profetisch woord aan te vragen. Via de website of wanneer we mensen ontmoeten. Wanneer we een profetische aanvraag binnenkrijgen proberen we deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit duurt tussen de 7 en 30 dagen.

Niet alleen via famelessheroes.org zijn wij actief om anderen te laten groeien in het profetische, ook via Facebook. Op de Facebook-groep gaat het met het principe geven en nemen. Je wordt dus uitgedaagd om ook zelf aan de slag te gaan!

Streef naar de gave van profetie!

We zijn op zoek naar mensen die willen groeien in hun profetische gaven. We dagen je juist uit als je hier nog niet volmaakt in bent. In 1 Corinthiërs 14 leren we dat we ons ernaar mogen uitstrekken. Het maakt niet uit waar je woont, zolang je Nederlands spreekt en beschikking hebt tot internet.

Ben je bekend met het verstaan van Gods stem en wil je dit talent inzetten in Zijn Koninkrijk? Neem contact met ons op, dan kunnen we samen Gods lichaam versterken en bemoedigen.

Ben je profetisch én creatief kijk dan snel bij Creatieve Profetie.

Benieuwd wie er in het profetisch team zitten?

Nanette

Nanette

Leeftijd: 42 jaar
Woonplaats: reizen rond, momenteel verblijven we in Emmen
Provincie: Drenthe

Hallo allemaal, ik ben Nanette en samen met mijn man Jesse zijn we de gezichten achter Fameless Heroes. We hebben 4 kinderen en reizen rond in gehoorzaamheid aan God en doen we wat Hij van ons vraagt.

Ik kom uit een evangelisch nest, heb eigenlijk altijd gelooft en geweten dat God bestaat. Mijn moeder heeft mij van jongs af aan meegegeven dat je Gods stem kan verstaan en dat je je leven inricht naar Zijn wil. Via een ministry cursus van SoulSurvivor toen ik tiener was, een zomer bijbelschool in Canada rond mijn 23e waar ze beide uitgebreid de tijd namen om onderwijs te geven en te oefenen met profetie, ben ik het op alle facetten van mijn leven gaan oefenen om erin te groeien.

Wanneer vreemden profetisch voor me baden kwam bijna altijd wel naar voren dat ik profetisch ben. In de jaren erna heb ik gemerkt dat ik steeds na verloop van tijd een sprongetje naar voren maakte en hierin groeide. Dat is dan zo bemoedigend en mooi om van jezelf te ontdekken. God doet zulke mooie dingen door profetie, ik wordt iedere keer weer blij als ik zie hoe mensen daardoor geholpen zijn.

Meer over onze avonturen als gezin lezen? www.famelessheroes.org/versloot.

Jakolien

Jakolien

Leeftijd: 48 jaar
Provincie: Utrecht

Ik ben jakolien, sinds kort getrouwd. We genieten samen wat God voor ons heeft. Ik ben gelovig opgevoed, met de kern wie God voor ons wil zijn als vader. Ik hou van wandelen en fietsen en zo te genieten van de schepping en wat God ons wil vertellen door de natuur heen. De afgelopen 10 jaar ben ik door omstandigheden meer gaan ontdekken en geloven wat mijn identiteit in Jezus is en daardoor in relatie mag leven met hem.

Stefanie

Stefanie

Leeftijd: 27 jaar
Provincie: Overijssel

Ik verlang er naar dat er een nieuwe generatie voor Jezus gaat opstaan!
Gaande weg in mijn relatie met God, ging ik steeds beter zijn stem verstaan, dit initiatief helpt mij om scherp en gefocust te blijven. Ik weet hoe fijn het is om gewoon even Jezus te horen spreken, en Zijn wijsheid te horen. Daarom wil ik graag Zijn woorden doorgeven, opdat vele daardoor geraakt zullen worden.

Tessa

Tessa

Leeftijd: 34 jaar
Provincie: Gelderland

Zelf kom ik niet uit een kerkelijke familie, maar uit een wereldse. Niks mis mee, maar er is altijd dat gevoel dat “iets” ontbreekt. Ik heb veel gereisd en ben een paar keer verhuisd in Nederland. Uiteindelijk gesetteld en toen heb ik ontdekt wat ik miste. Ik ben helemaal om en sinds februari 2019 officieel een kind van God. En dit door één aanraking van Jezus en, doordat iemand mijn leven op de kop had gezet, is mijn leven voorgoed veranderd.

De dromen die ik van kleins af aan al had hebben mij, achteraf, duidelijkheid gegeven over de weg die ik moest nemen.
Ik ben voornamelijk te vinden in een fellowship (huiskerk) waar we elkaar zo goed mogelijk elkaar stimuleren om het evangelie te delen op straat, zieke te genezen en te bidden voor elkaar (waarbij ook hier en daar profetieën naar boven komen). Hoe geweldig is dit initiatief om mensen te helpen met een Woord of profetie van God om Hem te openbaren.

Lutske

Lutske

Leeftijd: 58 jaar
Provincie: Friesland

Ik ben Lutske en getrouwd met Gerben, Wij hebben drie volwassen kinderen en twee kleinkinderen.

Al op jonge leeftijd, rond mijn 8ste heb ik Jezus leren kennen en ontdekte ik dat Hij voor mij aan het kruis was gegaan en weer opgestaan. (Ik ben gereformeerd opgevoed en in mijn kinderjaren hadden wij een dominee die vol van de Heilige Geest was. Ik kon zijn preken verstaan en wilde graag naar de kerk als hij preekte.) In mijn tienerjaren wilde ik niks meer met de kerk te maken hebben. Ik ging helemaal los op uitgaan, feestvieren en harde rock muziek. Maar (het geloof in) God liet mij niet los. Daarom wilde ik wel in de kerk trouwen ( ik was toen bijna 19 jaar) en begon ik God weer te zoeken en op mijn 22ste gaf ik mijn leven opnieuw over aan Jezus. Daarna kreeg ik honger naar meer van Zijn Geest en wilde ik weten hoe het echt zat met geloof en de kerk enz. Ik ben de Bijbel gaan lezen,ging op zoek naar Geest vervulde mensen en heb heel veel verschillende kerken bezocht. Intussen begon ik in een dagboek brieven te schrijven aan God en ontdekte ik dat Hij mij daarin antwoorden gaf. Ik begon ook Zijn antwoorden aan mij op te schrijven. Zo heb ik Gods stem leren verstaan.

Ik heb een theologische opleiding gevolgd en heel veel cursussen, waaronder een ‘profetenschool’ en bij YWAM “Crecendo”, een speciale DTS achtige training voor gebed en aanbidding, beide in Amsterdam. Naast moeder en echtgenote zie ik mijzelf als een pelgrim voor Jezus. Ik heb veel gereisd onder de leiding van de Geest, zoals naar Duitsland, Spanje, Ierland en Israël. Door biddend te onderzoeken en uit ervaring te leren, te reizen en in verschillende netwerken te dienen ben ik gegroeid in de profetische bediening en heb ik veel mensen, groepen en mede gelovigen mogen bemoedigen.

Yogini

Yogini

Leeftijd: 48 jaar

Gezinssamenstelling: getrouwd en 2 kinderen
Provincie: Friesland

Hallo ik ben Yogini. Fijn om je te ontmoetten op deze website. Je bent vast op zoek naar iets van God, een woord van bemoediging, troost of iets anders. Dat snap ik heel goed. Het is zo heerlijk om God te ontmoeten en iets van Hem te ontvangen.

Over mijzelf.
Vanaf mij 20ste heb ik God als “levend” leren kennen. Ik kende Hem al wel en wist ook wel dat Hij met mij was maar een hechte relatie met Hem had ik niet. Ik leerde God kennen als iemand die trouw is, God raakte mij leven aan en de hemelse frequentie werd actief in mijn leven.

God bracht hoop, heelde mijn hart gaf vrijheid en er volgden vele belevenissen met God. Ik heb ontdekt hoe heerlijk het is om dichtbij Hem te zijn, Hem te voelen en met te wandelen, Hem deelgenoot te maken van mijn leven. Ik hou ervan om tijd met Hem door te brengen, Hem beter te leren kennen en Zijn taal (dromen, gebruik van zintuigen, symbolen) met Mij te leren verstaan. Ik ben dol op boeken die over Hem en over Het Koninkrijk van God gaan, ook al lees ik ze allemaal niet. Verder ben ik altijd in voor een avontuur met God.

Graag wil ik jou dienen door te vragen en te luisteren naar wat God voor jou heeft en deze woorden met je te delen.

Cornelia

Cornelia

Leeftijd: 42 jaar
Provincie: Noord-Holland

Hoi jij die dit leest, Mijn naam is Cornelia en ik ben getrouwd. Samen hebben we vier kinderen bij het leven gekregen.

Van kinds af aan ben ik gereformeerd opgevoed. In de zomer van 2017 heeft de Heer ons naar een andere gemeente geleid. Er was namelijk een verlangen in mijn hart naar de Heilige Geest. Verlangen naar een levend geloof. Meer intimiteit met God, verdieping van de persoonlijke relatie. Verlangen naar avontuur met Jezus. Verlangen naar groei. De Heer heeft dit verlangen vervuld waar ik Hem dankbaar voor ben.

In december 2017 kwam er iemand op mijn pad die mij mocht vertellen over de werking van de Heilige Geest. Terwijl ze hierover deelde werd ik aangeraakt. Het was een warme stroom door mij heen. Nu wist ik het zeker, dit is het. In deze periode kreeg ik ook een inkijkje in de hemel. Dit leidde tot een grote genezing van een diepe wond in mijn ziel. Heerlijk om zo met God te mogen wandelen. Hem wilde ik gaan volgen. Ik verlangde zo naar die relatie. Op 11 maart 2018 was daar de dag waarop ik Zijn liefde voor mij beantwoordde door mij over te geven aan Hem en mijn oude leven aflegde om samen met Hem een heel nieuw leven te beginnen.


Er brak een periode aan van honger naar meer. Veel lezen, cursussen volgen, scholen bezoeken en ontdekken dat ik profetie echt gaaf vind. Hier wil ik mij naar uitstrekken. Hoe gaaf is het om met Papa God te kunnen praten en nog mooier om dat wat je ontvangt ook door te mogen geven ter bemoediging, opbouw, richting en vertroosting van de mensen om je heen.

Mijn gebed werd een verzoek voor een profetisch team om mij heen. In oktober 2021 leidde de Heer mij naar de website van Fameless Heroes. Ik was namelijk opzoek naar een cadeautje. De inspiratie ontving ik door middel van deze website en tegelijk liet de website mij niet los. “Wauw, dit matcht zo met mijn hart Heer wat wilt U dat ik hiermee doe?”. Eerst vroeg ik een profetie aan, want ik wilde eigenlijk een bevestiging ontvangen of dit de route zou zijn. Uiteindelijk had ik de indruk dat ik de stap moest gaan zetten en mij moest gaan aanmelden. Dat heb ik gedaan. Vervolgens is de bal gaan rollen en ben ik gevraagd om mee te draaien in dit team.

Super tof om met dit team te mogen werken en te bidden tot en luisteren naar God om zo een woord voor jou te ontvangen en door te geven tot zegen.

Anne

Anne

Leeftijd: 24 jaar
Provincie: Zuid-Holland

Hoi, Ik ben Anne. Momenteel werkend in een winkel en wonend in Zoetermeer.

Tot ongeveer 3 jaar geleden hoorde ik wel eens mensen zeggen dat ze Gods stem hadden gehoord. Of dat ze met Hem hadden gesproken. Ik snapte nooit hoe. Dankzij deze groep heb ik hierin mogen groeien. In de afgelopen 3 jaar heb ik via een kring en een jaar Bijbelschool Foundation4Life (erg gaaf!) meer tijd met God mogen besteden. Tijdens Foundation4Life heb ik naast praktijk ook meer mogen leren over de waarde van profetie in de gemeente. Gedurende deze tijd heb ik vaak profetieën mogen u ontvangen en geven. Hierdoor is mijn hart ook steeds harder gaan kloppen om Gods hart voor mensen te mogen delen met hen. Inmiddels weet ik daardoor dat oa dit mijn positie in Gods koninkrijk is. Ik vind het zo mooi om mensen te mogen bemoedigen, Gods waarheid aan hen bekend te mogen maken en woorden van leven over mensen uit te mogen spreken. God is een liefdevolle God, die een liefdesrelatie met Zijn kinderen wil.

Corine

Corine

Leeftijd: 50 jaar
Provincie: Flevoland

Lieve allemaal,

Ik ben Corine, al 29 jaar samen met mijn man. We hebben samen 2 dochters. Zolang ik me kan herinneren geloof ik in God. Ben opgegroeid in een traditionele kerk. Na een hele zoektocht nu lid geworden van een brede kerk. Toen ik ongeveer 9 jaar was hoorde ik een tekst tijdens de dienst: bid en je zal gegeven worden, zoekt en je zult vinden. Ben toen aan God heel bewust iets gaan vragen en dat heeft Hij gegeven. Dit was voor mij het teken dat Hij leeft en mij hoort. Sindsdien niet meer gestopt met bidden. Ervaar het als een missie mensen in aanraking te brengen met Gods liefde, door middel van alleen al een glimlach, iemand helpen of door profetie/gebed. Uit ervaring weet ik hoe God voorziet in allerlei situaties, op verschillende manieren.

Willemijn

Willemijn

Leeftijd: 29 jaar
Provincie: Zuid-Holland

Mijn naam is Willemijn. Van jongs af aan was ik bekend met het geloof maar pas later heb ik ontdekt wat het is om echt een levende relatie te hebben met God. Toen ik dat ontdekte ging er een wereld voor me open waarin ik God heb leren kennen als een liefdevolle Vader die mij echt kent, betrokken is en onvoorwaardelijk liefheeft. Profetische woorden van anderen hebben hierin ook bijgedragen en daardoor heb ik ervaren hoe belangrijk het is om elkaar bemoedigen met woorden van Hem. Om die reden bemoedig ik ook graag andere mensen met gebed en profetie via deze site.